Brak skutecznego doręczenia wezwania
KIO 1106/23
Narzędzia udostępnione przez zamawiającego, wykorzystywane do komunikacji z wykonawcami, muszą umożliwiać wykonawcom dokonywanie wszelkich czynności niezbędnych do udziału w postępowaniu i nie mogą ograniczać dostępu do tego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający odniósł się ogólnie w postanowieniach SWZ, że wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Tymczasem Odwołujący wykazał, że w jego przypadku taka sytuacja nie miała miejsca. […] Odwołujący wykazał natomiast przez okazanie przekierowania pod linkiem z informacją zamieszczoną na platformie, że nie prowadzi on wprost do wezwania o przedłużenie terminu związania ofertą. Z przeprowadzonej prezentacji wynika, że link kieruje do strony, na której prowadzone jest postępowanie. Osoba wyznaczona do kontaktów w ofercie dopiero po zalogowaniu się przez wejście w link, otrzymawszy uprzednio link od osoby, do której platforma skierowała informację, ma możliwość odczytania wiadomości w zakładce „Komunikacja”. Tam dopiero uwidoczniono pismo z wezw...